super resultaat van Nel en Wim vandaag

27 oktober 2010 - Balcarce, Argentinië, Argentinië

Beste vrienden

We waren natuurlijk teleurgesteld dat het mankement met de schakelaar van de benzinepomp ons plotseling naar de 21 ste plek  deed verschuiven.

Dus alles uit de kast gehaald om te scoren !

Hoe is het vergaan:

zaterdag 5 de plaats net achter Ruud Muller in de regularity , ( 24 respectievelijk 25 strafseconden)

Maandag  een knappe tocht, totaal over twee regularities 2de plek achter Harm Altena ( ca 30 strafseconden !)

Dindag ( vandaag 26ste ) vier regularities, en ondanks een kleine navigatiefout ( 2 strafminuten) uitstekend gedaan en nu totaal weer naar de 10 de plek, we zijn er blij mee en  we kunnen nog wat verbeteren voordat de nieuwe sectie begint.

De rally is verdeeld in meerdere delen ( secties) en elke deel kent zijn winnaar en de best overall is degene die totaal het beste scoort.

De dag was lang en heel veel gravel( stukken van 40 km !)  gereden, stof gebeten en vooral scherp gereden.

We hebben er lol in en ondanks dat de uitlaat wat lekt, er een mistlamp gesneuveld is, maakt de musstang het heel goed. Morgen 27-10 wordt hij vertroeteld op de rustdag en wordt hij lekker geolied en gesmeerd.

We logerren op een supper plek, rond ons heen aan drie zijden meren en heel veel groen, de temparatuur is zomers!

Met nog twee anderen hebben we de Dutch Belgian Mustang Team opgericht om gezamenlijk een goede score te maken, de deelnemers zijn Ruud Muller ( rode Mustang),  Dhr Kies ( oranje NL Mustang) en ijzelf.

Nu eerst wat slapen en morgen foto's updaten en verhaaltje schrijven inzake ons Walvissen avondtuur

Groeten

Wim en Nel

1. Roos:
    Heeey,

Leeeuk! Gefeliciteerd!! En nou winnen he! :P

Groetjes!
  2. Ria en Jo:
    Hoi Wim en Nelly
    leuk dat het jullie zo goed vergaat maar vegeet niet te genieten van de omgeving en al het andere wat er te zien is, belangrijker dan resultaat.

gr Ria en Jo
  3. Cecile Frijns:
    Hoi Nel en Wim,
    Zo mogen wij het horen! Nooit opgeven; we drinken champagne bij een podiumplaats als jullie weer thuis zijn!
    Gr.
    Cecile