Einde Rally?

16 november 2010 - Balcarce, Argentinië, Argentinië

Bericht van Roos Peters:

Maandagavond 15/11/10 het volgende bericht gekregen per sms van Wim:

'Bij de zoutvlakte de mus en vijf anderen gesneuveld, ongelofelijke wasbordweg, schokdempers voor ontploft, geen onderdelen, dus mus achter moeten laten met een dikke traan. Nel alleen in auto met Bart (RP: Rietbergen denk ik) onderweg en ik rijdt nu filmploeg Toyota, vannacht blijven steken bij grens naar Brasil, hoop vannacht nel weer te bereiken. Xxxx Wim'

Meer weet ik niet maar ik hou jullie op de hoogte!

Groet Roos

1. Cecile Frijns:
    16 november 2010
    Och nu toch wat jammer!!!!
    Dat het prachtige avontuur nu zo moet eindigen. Dat is pech.
    Sterkte en we hopen dat jullie toch nog op een of andere manier verder kunnen!!!!
  2. Lenneke:
    Hoi Pap en Mam,

Ik hoop dat jullie nog wel van de andere onderdelen kunnen genieten. Het uitzicht, het weer, het eten, de overnachtingen en vooral het meehobbelen achter in een andere auto. ;-)
    Ik condoleer jullie oprecht met de dood van Mus de Mustang.

Groet

Lenneke
  3. Rudolf en Carla:
    16 november 2010
    wat jammer, ik hoop dat de pret hierdoor niet minder wordt.

Rudolf
  4. Jacques en Sylvia Uitewaal:
    16 november 2010
    Wat een pech,zulke mooie resultaten en dan geeft de Mus het op.
    Wij zullen jullie mooie verhalen, foto's en filmpjes missen. Maak er nog iets van.