leg 2 problemen

23 oktober 2010 - Balcarce, Argentinië, Argentinië

Hallo Vrienden,

Het was een zware dag, we hebben ca 530 km gereden naar Bahia Blanca en  daarvan ca 60 km  modderpaden gehad, met daarin een regularity:  het was in de middel of now where geen mensen, enkel paarden.

Juist hier had de organisator Bart een regularity uitgezet, je moest een gemiddelde snelheid van 70 km per uur rijden , zeer heftig maar gaaf.

Helaas bleek de modder en de inspanning voor de mus net te veel, de regularity geen prima ( we dansten op de modder) , maar juist voor het einde vande regularity op ca 1,5 km voor de finish was het over.

Met horten en stoten hadden we de laatste 10 km toch op snelheid weten te houden en vooral niet fout gereden, echter toen zat er helemaal geen muziek meer in de mus.

Met behulp van onze engelse mg vrienden werden we waarschijnlijk wel 5 minuten te laat over de finish getrokken.

Daar werd eens goed geprobeerd en nagedacht, de filters waren goed, enigzins rommelen met de schakelaar gaf een pompgeluid, dus nog even doorgegaan en hij liep weer!

Schakelaar overbrugd en we konden weer verder. Hele mooie rit gehad, en vooral genoten!

Vanavond horen we dat onze vierde plek van gisteren nu wel een stuk zal opschuiven maar ja er kan nog zoveel gebeuren!

Groeten van Wim  en nel , die er zeker lol in heeft.

1. sjaak en dinie:
    23 oktober 2010
    Ha Wim en Nel
    Fraai dat jullie de auto weer aan de praat kregen anders waren we even met de AUDI langs gekomen!! Dat is toch altijd beter dan "'n dooie mus".
    Zo te lezen gaat het verder van 'n leien dakje en is het weer echt genieten saampjes. Jammer dat jullie Lynn moet missen maar dat halen jullie maar over 6 weekjes dubbel in!!
    Wij hebben even Felice ( 2 nachtjes)onder onze hoede.....HEERLIJK!

Leuke foto's op jullie site; kunnen wij net zo genieten als jullie....????
    Groetjes Sjaak en DInie
  2. Rudolf en Carla:
    25 oktober 2010
    Ik heb net van Marian een e-mail gekregen met informatie over deze website. Het is leuk om hier de laatste nieuws over jullie relly te kunnen lezen. Het klinkt allemaal heel spannend. Hup, hup Stako.

gr. Rudolf
  3. wim zwitserloot:
    26 oktober 2010
    Heftig !!!
    Net terug uit Nieuw Zeeland (zakelijk), óók een heel mooi rally land.
    Een van mijn relaties helpt in Argentinië mee met de rally, Maarten Dirkzwager. Misschien heb je hem ontmoet ?

Heel veel succes en doe Pim en Margitte de groeten
    Wim
  4. Jacques en Sylvia Uitewaal:
    4 november 2010
    in mijn vorige mail vroeg welke plaats jullie stonden.maar het is hier 3uur in de nacht en wat slaperig,maar ik heb het al gezien jullie staan achste mooie plek gr jacgues en sylvia