Fangio

22 oktober 2010 - Balcarce, Argentinië, Argentinië

Van Buenos Aires naar Balcarce was het een mooie route langs de kust naar het zuiden, we hebben onderweg nog een race moeten doen,door de modder en over de gaten, van 45 km en 60 km per uur die je als je verkeerd rijdt helemaal af kunt schrijven. Daarna in Balcarce de racebaan op, daar moesten we 4 laps rijden, waarvan de eerste bepaalde hoe hard je de andere moest rijden, zoveel mogelijk hetzelfde. Daarna de mannen waren helemaal lirisch,  we gingen naar  het Fangio Museum, s´werelds beste formule 1 coureur in Balcarce. Wat een bekers en wat een auto´s, daar hadden we muziek en diner. groeten en veel liefs allemaal. Nel

1. casper & leonne:
    22 oktober 2010
    Ola Nel & Wim, todos esta bien? Leuk met de mustang over zo'n circuit scheuren. met google kun je het snel vinden. leuk zo'n blog. We wensen jullie veel geluk met dit avontuur. Met het weer ben zijn jullie nog niet uit het dak gegaan, of is het te stoffig?
    all the best!

casper & leonne
  2. Van Gompel Armand:
    22 oktober 2010
    Hallo Nel en Wim,mijn vrouw heeft mij zonet toegevoegd aan de mailinglist,ik ben niet zo'n held met de pc,succes met de rit!
    Buurman uit de Wolvenstraat.
  3. Lily:
    24 oktober 2010
    Hallo Nel en Wim, ik volg jullie via de computer, geweldig wat een reis en het beste komt misschien nog!!!
    Heel veel plezier en tot de volgende mail, groeten Lily (koor)