wouw

5 oktober 2010

Ik heb er zo'n zin in. De tango dansend door Argentinie met onze Mus (mustang), De Chileense stranden onveilig maken, in Peru mooie sieraden kopen voor ieder die er eentje wil, om zo de plaatselijke bevolking te sponsoren,  in Bolivia ook en lekker onze Mus laten brullen en dan via Argentinie naar Brazilie om daar, natuurlijk als eerste, te finishen in Rio. Maar het duurt nog even, nog 11 dagen dan vertrekken we via Madrid naar Argentinie, om dan 23 november weer terug te zijn in Nederland. We moeten nog even verhuizen (1 okt. ander huis gekocht)en dan op naar Buenos Aires. Groet Nel

P.S   Ik denk wel dat het niet zo spannend wordt als de himalaya trial, maar wel extra mooi. Hier vertel ik nog wel meer over.Groet Nel

1. Roos:
    6 oktober 2010
    Go mam! Ik ben super trots op jullie dat jullie het toch weer allemaal even doen. Jaaa nog 11 dagen... Heb je jouw lijstje al klaar? Ik heb de route even gechecked en ik ben erg jaloers! Zitten zeker veel mooie stukken in! Vergeten jullie de zuurstof niet?

Jaaa verhuizen! We hebben vandaag gelukkig al een begin gemaakt in het weggooien en inpakken van de grote hoeveelheid spullen die jullie hebben maar daaamn, wat hebben jullie veel spullen hahaha! Het komt helemaal goed!

Love you!
  2. Karin:
    6 oktober 2010
    Hi mams!

Ik snap niet hoe jullie alles zo snel voor elkaar krijgen! Zet hem op, jullie kunnen het!
    Ik wens jullie echt veel plezier maar vind het uiteraard erg jammer dat we jullie zo lang moeten missen!
    Hopelijk is Lynn nog voor jullie vertrek geboren!

Veel liefs!
    Karin
  3. sjaak en dinie:
    10 oktober 2010
    Ha wim em Nel!
    Geweldig spannend weer zo'n beauty reis!
    Veel sukses met de voorbereidingen en 'n hele goed reis gewenst! Bij terugkomst wacht jullie 'n warme knuffel van ons!
    Veel spannende, mooie, indrukwekkende en onvergetelikjke momenten toegewenst!
    Sjaak en Dinie
  4. Leo en Marie Jeanne:
    12 oktober 2010
    Hallo Nel en Wim,

De eerste kennismaking met jullie was zeer aangenaam. En voor het avontuur dat jullie nu gaan beleven wensen wij jullie veel succes, spannende en onvergetelijke momenten en een behouden reis.

Groetjes
    Leo en Marie Jeanne
  5. chris vanherck:
    12 oktober 2010
    hoi wim en nel

Het was leuk jullie te leren kennen tijdens het buurt feest.
    Geniet van jullie avontuurlijke reis en hou het vooral veilig.
    We blijven jullie volgen op het blog.

Mvg. chris en carine
  6. Harrie en Wilma Frederix:
    15 oktober 2010
    Hoi, hoi Wim en Nel,

We zullen jullie virtueel volgen!!
    Wat een avonturen: verhuizen en carrossen!!Lijkt ons een prachtige route!
    Veel reisplezier en een 'behouden vaart' !!

Groetjes,

Harrie en Wilma
  7. Ronald:
    16 oktober 2010
    Hallo Wim en Nel,

Heel veel plezier met de reis geniet er lekker van met ze tweeen.

Goede reis en zal jullie via deze site volgen

Groetjes Ronald