Lynn

19 oktober 2010

S'morgens om 4 uur op 19 oktober 2010, piep piep piep  een berichtje. Hop het bed uit, ik zeg tegen Wim, o Lynn is geboren, en ja hoor. Vandaag om 7.04 is Lynn geboren. We mogen al zo naar huis. Helemaal in jubel stemming hoorden we later dat alles goed is en ze 3434 gram weegt. Ja daar kan zo'n mus natuurlijk niet tegen op en het is het mooiste wat er bestaat. Daar doen we het allemaal voor, maar ja we kunnen er natuurlijk niet bij zijn, ik weet niet of ik zo lang zonder haar kan. Maar ik weet dat ze in goed handen is. Iedereen feliciteerde ons en Mark en Karin ook gefeliciteerd van de hele rally organisatie en deelnemers.

1. Jacques en Sylvia Uitewaal:
    20 oktober 2010
    Wim en Nellie,gefeliciteerd met jullie prachtige kleindochter Lynn.

Jacques en Sylvia
  2. Cecile Frijns:
    20 oktober 2010
    Proficiat van ons allemaal met de geboorte van jullie kleindochter Lynn.
    Wat een mooie naam en...................geboren op de 20e?!
    Op die dag mag ik er ook een jaartje bijvoegen. Ik zal vanavond op haar toasten.
    Veel plezier en tot schrijvens.
    Cecile
  3. Frans en Jolanda:
    20 oktober 2010
    Proficiat Opa en Oma met een wolk van een kleindochter. Daar kan inderdaad geen "mus" tegenop. Drink er maar een lekkere borrel op en voor straks heel veel rijplezier.
    Liefs vanuit Gennep. Frans, Jolanda, Silas en Ramon.
  4. Familie van Daal:
    21 oktober 2010
    Hallo opa en oma Peters,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van alweer een prachtig kleinkind. Jammer dat je er nu niet van kunt genieten, maar dat halen jullie later wel weer in. Veel succes nog met de rally.
    Aad, Marian, Tom, Lotte en Elke
  5. Cor:
    22 oktober 2010
    Nel en Wim, van harte gefeliciteerd met jullie kleinkind en veel plezier met de rally

Groejes
    Gonda en Cor
  6. arno en esther:
    23 oktober 2010
    Hoi Wim en Nel,

Allereerst van harte proficiat met de geboorte van jullie kleindochter. Ik hoop dat het met de rally goed gaat. Hier is alles onder controle. Dinsdag komt de stucadoor en in de loop van de week komt van Bergen ook al.
    Nog veel plezier.

Groetjes van Esther en Arno
  7. Herman Hendriks:
    26 oktober 2010
    Nel en Wim,

Beter laat dan nooit maar ik keek vandaag op jullie blog en zag dat de geboorte van jullie kleindochter een felicitatie waard is! van harte!

Hebben jullie het naar de zin in Zuid Amerika?